Cumartesi, Ağustos 01, 2015

Snoop'un Beyaz Saray Ot Tüttürme Olayı

Snoop geçen Mayıs ayında Beyaz Saray'da ot içtiğini itiraf etmişti. Bu birazda Peter Tosh’un Buckingham Saray'ında ot içmekle ilgili söylediği Buckingham Palace isimli şarkıyı anımsatıyor. Ne varki Snoop şarkı söylemedi, tutuşturdu otunu ve Beyaz Sarayda dumanlandı. Clinton ve Obama da gençlik yıllarında ot içiyorlardı ama onlar Beyaz Sarayda içmemiştir en azından. Snoop Jimmy Kemmelin sunduğu Talk Show'da itiraf röportajı sizlerle:
Kimmel : Hiç Beyaz Saray'da ot içtin mi? Snoop : Evet, banyosunda Kimmel : Yaptın yani ? Beyaz Sarayda ? Snoop : Evet, banyoda içtim. Onlara “Banyoyu bir dakika kullanabilir miyim ?” dedim. Ve onlar da “Ne yapıcaksın, bir numara mı iki numara mı ?” dediler. Bende iki numara dedim. Kimmel : Bunu kim dedi First Lady mi ? Snoop : Hayır CIA yada FBI dedi. Alfabe çocukları. Bende onlara itiraf ettim ”Aslında, anlarsın ya, ben genelde iki numara dedim mi çıkarır bir sigara yakarım sade yada aromalı bişeyler tutuştururum” dedim , onlarda bana “O zaman mendil yak“dediler. Bende öyle yaptım. (Yani sarma kağıdı olarak mendil kullan demişler.) Kimmel : Buda böyle bir hikaye idi.



0 yorum:

Yorum Gönder

Snoop Dogg Türkiye. Blogger tarafından desteklenmektedir.