Cumartesi, Şubat 07, 2015

2 Minute Warning (Çeviri + Açıklama)

2 Minute Warning (Çeviri + Açıklama)





Bu şarkı Eminem ve Dre'ye tam olarak diss diyemeyeceğimiz bir gönderme parçası , ilk olarak şunu demek isterim şarkı dinleyiciler için değil direk olarak işin arka planındakilere mesaj tarzında o yüzden çok fazla yanlışımız olduğundan eminim inanılmaz derecede karmaşık kelimeler ve anlamlar var sonlara doğru iyice kafamızın yandığını söylenebilir ve şunu eklemek isterim ki ilk çevirimiz olduğundan yanlışlar fazla , neden daha kolay bir parça seçmedik bende bilmiyorum.

Çeviri

Bazen bir kaçak gibi kaybolmuş hissediyorum, Mükemmel üstüne okunur*1
Richard'ı Pryor gibi almayı beklerken para kasıyorum*2
Silahı ortadan kaldırmam lazım çünkü sabıkalarım var
Dünya Rider'lerle dolu oldugu zaman , bunun yıgınla olması zor*3
Merminin ucu ateşlenir,günbatımı altında uçar
Kazanmak için motive olmuş , benim henüz kazanmadıgım gibi
Altıma sıctıgımımı düşünüyorsun ? cehennem , henüz gerçekleştirmedim
Long Beach ! Hepinizin G'nin düşmesi icin dua ettiğinizi görüyorum*4
Bu gece bu serbest düşüş gibi inişe geçicek
Chevy görüyorum-gördüm lanet bir şekilde sıçrıyıp iniyor*5
Nefretten tribindeyim , hee-haw değil*6
Bütün siyah bukleler LOC'larin hepinizi görmemiş gibi davranır*7
Bu boku yapmak için "Dogg" u alçaltır
Fakat bunu sana getirdiğim zaman , sen "dogg'un anlamı nedir der gibisin "
Biz ileri gittikten sonra bu , pin pon gibidir
Seni zil gibi öttürmem gerektiğini bilmem lazımdı , ding dong
Fakat bu boktan partner hakkındaki tek şey*8
Her hareket bu yüzden zengin boksörler tarafından izleniyor
Peki neden benim bütün bu zengin sponsorlarımı kaybetmem gerekiR
Sen aniden hip-hop yaktıktan sonra ben gittim*9
Siktir , rüzgarın içine girdikten sonra tuzakları çektim
Kalçayı M&M gibi patlat*10
Bir zenci henüz zayıfken çok güçlü
Rapçiler hala Slim çok Shady diyorlar fakat eminemi konuşmuyorlar*11
Bu yüzden seni , onu ve onu sikiyim
Zenci çeteye girmeden önce ben toplu sikiş yapıyordum.*12
Cephe almak yok, ben tanınmayan bir kesimden
3 araçlık bi garaja geldim*13, anlık aile ziyareti
Kaliteli, acımasız, bunu demek istiyorum, söz veriyorum
Suge yok , Dre yok bunu ne olursa olsun yaptım*14
Ve bu düşündüğümü sandıgım şeydi
Titrediğini umduğum gibi benden kork
Orospu çocuğu bu hala crips, büyük bir hapı yutmuş gibi zor
40'lı yıllar hala büyük bir anlaşma gibi iter
At kuyruğu hala örülü , saçlar hala örgülü
Laker'dan Clipper'a kadar soluk almayacam
Zenci ! bu bokun üstünde cok vızıltı oldu
Backflip plaka bokuna geri döndü
Mavi kırmızı beyaz siyah boka , fakat yeşil için
Siktir alkışlamak için tüm orospu çocugu tayfayı gönderirim
Mack bokuna tepki , problem ,terrorist
Rap bokunu sikiyim !!

Açıklama


1* Burada beat üzerine harika derecede söz okuduğunu söylüyor yani kendinin mükemmel olduğunu söylüyor.

2* Richard Pryor adlı komedyenin Brewster's Millions filminde dedesinde 300 Milyon Dolar kalan bir baseball oyuncsunu anlatan filmi var . Burda Snop onun gibi hızlı para kazandığını anlatıyor , tabii farklı yollarla uyuşturucu , pimp vb.

(Rap Genius Açıklama : o zamanda bile rap oyununun içinde kaybolmuş kaybolmuş hissediyordu,o richard pryorun içinde oldugu gibi,richardın sesi gibi dahada zenginleşeceini söylüyordu )

3* Rider , çetenin korkağına denir. Burda Dr.Dre'yi kastediyor.

4* Snoop'un memleketi Long Beach City'dir kısalması ise L-B-C'dir. Snoop Burda C yerine okunuşu aynı olan ''See'' fiilini koymuş yani bir kelime oyunu yapmış. Burda ''G''den kasıt Gangsta yani kendisi.


5* Chevy'de kasıt Chevrolet marka Lowrider , burda da Dre'ye bir gönderme var.

6* Burda Hee-Haw derken eşek anırmasını kasıt ediyor yani Eminem ve Dre'ye eşek anırması diyor yani seslerine falan.

7* Burda Spider loc'a bi mesaj varda tam anlayamadım Spider'ın Snoop'a bir Diss var.

8* Boktan partner derken Eminem'i kastediyor.

9* Burda hani Eminem'e sen Rap'e başladıktan sonra ben Rap'den soğdum derecesinde bişey diyor fakat Bitch Please 2'de öyle demiyordu ibne yok yiğen eminem falan diyodu neyse konumuza dönelim :D

10* M&M , Eminem'in sahneye ilk çıktığı isim ona bir gönderme var burda

11* Burdaki Slim Shady Snoop yani Slim ince ve zayıf anlamında , Eminemi konuşmuyorlar derken ben daha çok öndeyim hesabı

12* Burda ''gangbangin'' kelimesini tek sefer kullansada aslında iki sefer kullanmışmış hem çete anlamında hemde toplu şekilde sex anlamında , burda daha Emienm yokken ben Rollin Crip çetesindeydim diyor (Snoop Lise Yıllarında Crip Çetesine Katılmıştır.)

13* 3 Kişilik garaj dan ziyade 3 kişilik toplu sexden bahsediyor.

14* Dre ve Suge olmadan da zirvede olduğnu söylüyor.

(Rap Genius Açıklama : Snoop dogg kendisini ünlü yapabilirdi.O batı yakasinin krali olmak icin ne suge knigjt in Death Row'a ne de dre nin Beat'ine ihtiyac duydu. )

Son Açıklama


Dediğim gibi parça çok karışıktı , Boss Lion admin çevirdi Rastafari açıkladı. Bize Yardımcı Olan Eminem Team Turkey'ye Teşekkürler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Snoop Dogg Türkiye. Blogger tarafından desteklenmektedir.