Cuma, Şubat 20, 2015

Snoop'a Yapılan Boş Eleştiriler

Yazıya nasıl , nerden başlıyacağıma karar veremedim o yüzden yazıyı sürekli erteledim ama artık yazmaya karar verdim. Bu yazıda Snoop Dogg'a yapılan saçma sapan eleştiriler için yazdım , herzaman eleştirmeyi ve eleştirmeye saygı duyan biriyim fakat boş fikirlerden nefret ederim. Şimdi bu boş eleştirilere numara verip sıralacağım.

1.Justin İle Çekilmiş Fotoları

Bu fotolar çok moda oldu ''Rap'' sayfalarında.



Bu 2 Fotoğraf İse BET Ödüllerinde Snoop Justin'e Ödülü teslim Ederken (2011)
Bu Fotoğraf İse 2013'de Bir Partiden.
Bu da 2014 All Star Tarzı Bir Etkinlikten.

Evet aslında bi iki tane daha foto vardıda dahada uğraşmadım Şimdi'de Justin Bieber'ın Never Say Never filminden bir kesit ''Saçlarını Benim Gibi Yapıp , toka Takmalı Daha Yakışıklı Olur Hem Kızlar Saçlarıyla Oynar'' tarzı bişey diyor.





Şimdi buraya kadar tamam Snoop Justin ile fotoları falan filan Snoop artık rapçi değil (!) falan her şeyi geçiyoruz.

Justin Bieber & 50 Cent bir box gösterisinde.

Sanırım artık 50 Cent'de adam değil (!) öteki bombe geliyor.


Fotoğraf oldukça açık Rap Caps sayfası Snoop & Justin fotoların memnun değil buraya kadar normal.

Dre ve Justin beraber çalışıyorlar hatta Never Say Never'da Dre'de gözükğyor. Sanırım artık Dre'de Tupac'a İhanet Etti (!)

Ve Yine Rap Caps Sayfası Bu Kez Dre'yi Rap'in babası olduğunu söylüyor sanırım Üsteki fotoğrafdan haberleri yok.

ARKADAŞLAR BURDAN SİZE DEMEK İSTEDİĞİM İKİŞEY BİR POPÇUYA YARDIM OLDUKLARI İÇİN BU ADAMLARI YOK SAYACAKSANIZ ŞU MÜZİĞİ DİNLEMEYİN Kİ BUNLARI YAPANLARIN SNOOP İLE DRE İLE NE KADAR ALAKALI OLDUKLARI ÇOK BELLİ BU ADAMLAR RAPİN EFSANESİ SİZ PC BAŞINDA BUNLARA CAPS HAZIRLASANIZDA ÖYLE. İKİNCİ DİCEĞİM ŞU Kİ HADİ Bİ MALLIK YAPIP ŞU SAÇMALIĞI YAPTINIZ , PEKİ SNOOP'A POZİTİF AYRIMCALIK MI YAPIYORSUNUZ DRE'Yİ ÖVĞYORSUNUZDA BU BİLE NE KADAR İLGİ ALAKALI OLDUĞUNUZU GÖSTERİR (!)


2.Todd Olayı

Bunu açıklayacağım hiç aklıma gelmezdi , eğlence için yapılmış bu olayı abartacak kezolar olucağını tahmin etmezdim.



Yine'de açıklayalım bu Sarı Saçlı Gözlüklü Adam Todd yani Snooop'un sadece komedi için oluşturdu alter ego , bu alter ego olayı kız hayranları tarafaından Snoop'a yapılda Snoop onları kırmayığ kabul etti (hatta makyajı bile onlar yaptı) sonra bu iş eğlenceli bir hal alınca Snoop fotolar falan çekti buna gülmemiz gerekirken ''Snoop bitmiş.sss'' yorumlar atıldı.


Ve tabiki o müthiş sayfa olaya atlamasa olmayacak


1 Haftalık West Coast Dinleyicileri Bile Moda Sanıp SNOOP'a Küfür Ediyor !



3. Snoop Artık Rap Yapımıyor Mu ?

Snoop Reincarnated Albümünden Önce Böyle Bir Karar Aldı Fakat 1-2 Bile Dayanamayıp Bir Çok Feat Rap Yaptı ve ''Ben Rapi Bıraksamda O Beni Bırakmıyor'' demişti.
Ve üzerine Tam 5 TANE RAP MİXTAPE ALBÜMÜ YAPTI.

http://snoopdoggturkiye.blogspot.com.tr/p/thats-my-work.html


4. Popçularla Feat Attı

En komiğide bu adamın çok eskiden beri yaptığı bişeyi 2014 Psy ile yapıcan saçma sapan eleştiriler yapıyosunuz.


Alın yine pop tarzı şarkılar hem de 2006 yılına ait en komiğide şu adamın pop featları ortda rap featlerinden milletin haberi yok.

Sanırım Bu Kadar Yeter 

0 yorum:

Yorum Gönder

Snoop Dogg Türkiye. Blogger tarafından desteklenmektedir.