Cumartesi, Ocak 30, 2016

Redman - Sourdeezal ft. Ready Roc (Türkçe Çeviri+Açıklama)










ÇEVİRİ

Gillahouse*
Purp'ten Haze'e
Haze'den Cheese'e
Cheese'den Kush'a
Kush'tan Sourdeezal'e kadar tüttürüyorum*
Ve herhangi bir şey hissetmiyorum*
Bombayı sardığımda*, doğru doğru, burası Gillahouse

Marijuana dalını sarıyorum
Jack Herer*, dolaşıyor kanımda
Redman, kodadım Cheech*
Esrar arabamda yanıyor
Tyrese gibi bir ''Baby Boy''dum*
''Rock the Bells'' yayınlanmadan öncede esrara vururdum*
Bay yeşil, evet bana böyle de, esrarı nakavt ettim Muhammed Ali* gibi
Konuştuğumdaysa Bob Marley kadar gencim
Polisler!* Donumda ot saklıyorum
Sizin içicilerden daha fazla içiyorum ve uçuyorum*
Benimle içmek ''Get Him to the Greek''i denemek gibi*
4/20*, dalı yakıyorum, sokaklarda dalı bulurken halifeyim*
Bill Clinton dedi ki ota vuruyormuş*
Haftanın her günü ota vuruyorum zenci, Amin*

Purp'ten Haze'e
Haze'den Cheese'e
Cheese'den Kush'a
Kush'tan Sourdeezal'e kadar tüttürüyorum
Ve herhangi bir şey hissetmiyorum
Bombayı sardığımda, doğru doğru, burası Gillahouse

Hadi gidelim
Ot çekmeye (Tamam)
Ateşle. (Gillahouse mekanda)
Gel benimle tüttür (Brickcity*)
Daha fazla uçalım
Bu bomba, bu bir heyecan
Şimdi bunu iliklerine kadar çek
EVET!

Dalım kush, cheese, purple ve sour diesel ile dolu
Buna ot dolabı diyorum
Sistemimi ot ile idare ederim, ve doğrusu şu ki Blake Griffin'den daha çok uçarım*
Ve düşün ne yudumladığımı, bunu içmek için reçeten olması lazım*
Yani bana satsan daha iyi olur
Ve bana söylemeden cypher'e asla başlamayın*
Bardak boşaldı, tekrar doldurmalıyım
E Pill kadar sarhoş etmeli*
Gece 3 ve ot satıcısına gidiyorum
Hala malı var mı merak ediyorum
Gillahouse'ı temsil ediyorum
Yüksekte kalıyorum, uçuyorum, Jetgiller'denim
Bir Batılı gibi atımın üstündeyim
Ve koruma olmadan evi asla terketmiyorum
Bu bir rahipin vaaz verebileceği bir şey değil
Bu bir hapishanenin öğretebileceği bir şey
Uçmak için paramızı ota yatırıyoruz, ve biz muhtemelen
Hepsini harcıyoruz, çünkü Sour ucuz değil, reis

Purp'ten Haze'e
Haze'den Cheese'e
Cheese'den Kush'a
Kush'tan Sourdeezal'e kadar tüttürüyorum
Ve herhangi bir şey hissetmiyorum
Bombayı sardığımda, doğru doğru, burası Gillahouse


AÇIKLAMA


1* Gillahouse Redman'in kayıt şirketi.
2* Purp, Haze, Cheese, Kush, Sourdeezal diye söylediği şeyler esrar türleri yetiştirme, tohum vb. farklılıklardan dolayı THC'si farklı olan marijuanalar. Burda hepsinin THC derecesine göre azdan çoka doğru sıralamış. (THC: Tetrahidrokannabinol, esrardaki zevk verici madde)
3*O kadar çok içiyorum ki diyor artık bağışıklık kazandım diyor.
4*Bomba dediği şey esrar
5*Jack Herer, esrarın serbest olması için uğraşmış bir adam, daha sonra adı çok kaliteli olan bir esrara verildi. Redman burda o esrar türünden bahsediyor.
6*Cheech ve Chong Grammy kazanmış komedyen ikilisi, günümüzde Redman ve Methodman bu ikilinin varisi olarak görülür. Redman'de kendine Cheech diyor işte.
7*Bad Boy isimli filmdeki Tyrese'a benzetiyor hayatını. (Şiddetle tavsiye ederim harika bir film ve filmde Snoop Dogg'da rol almıştı.)
8*Rock the Bells, LL Cool J parçası.
9*Burada aslında tam olarak Muhammed Ali demiyor, Muhammed a-leaf diyor leaf esrarı sarmak için kullanılan kağıt, yani burda esrarı nakavt ettim derken kağıda sardım diyor değişik bir kelime oyunu işte.
10*Po-po derken polisleri kastetsede, po-po silah sesi yaparak siyahlara karşı polislerin sürekli silah sıkmasından bahsediyor, çok ince bir mesaj.
11*Sizin içiciler dediği New School
12*''Get Him to the Greek'' Zorlu Görev anlamına gelen bir film, orda şişko bir adam marijuana içiyordu.
13*4/20 20 Nisan, Amerika'da esrarın yılda bir kere tüm eyaletlerde serbest olduğu gün.
14*Burda aslında Wiz ve Curren$y diyor ama bunları yazınca cümle anlamsız oluyor, Wiz yerine soyadı Khalifa yani halife diyor, Curren$y'i dal ve para anlamında kullanıyor. Türkçe'ye çevircen baya saçma oldu kısacası Wiz ve Curren$y için yeni Red ve Method dedikleri için biraz sinirlenmiş.
15*Bill Clinton ot içtiği ortaya çıkan ABD'nin 42. başkanı
16*Şarkının beati bildiğiniz gibi No Church In Wild parçasına ait, ordada amin diyor Redman burdada amin diyor.
17*Brickcity, New Jersy Redman'in memleketi.
18* Blake Griffin smaçları ve sıçrayışları ile adete uçan NBA oyuncusu.
19*ABD'de bazı yerlerde esrar reçete ile alınabiliyor, yani diyoki senin gibi yasalara oyan bebeler için uygun değil onu aban sat.
20*Cypher esrarın ince sarma ile şu şekilde sarılmış hali: http://i.hizliresim.com/dkr2EZ.jpg
21*E Pill coşku hapı



0 yorum:

Yorum Gönder

Snoop Dogg Türkiye. Blogger tarafından desteklenmektedir.